Va fan är det här?!

Helt ärligt vilket jävla skit väder det är! Hur länge ska det vara så här? Det är fan sommar och jag håller på att frysa ihjäl...inte ens hunden vill gå ut, då är det rätt illa. Jag vill ha fint väder nu, sol och värme. Jag vill kunna parkhänga med mina älsklingar utan att vara tvungen att gå hem efter en kvart. Jag vill kunna sitta på balkongen utan skinnjacka på mig. Jag vill kunna gå ut utan paraply. Jag vill vara utomhus helt enkelt, men inte fan i det här vädret. Hoppas på nice väder snarast! Annars blir jag ledsen, man har fan inget liv nu. Jag har bara legat i sängen hela dagen med datorn, massa tidningar och hunden...bortsett från de gångerna jag har tvingat henne att gå ut.

Ge mig sommaren tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0