9 juni 2010 Jobbigt...

Har hållit mig sysselsatt med diverse olika saker idag under dagen, typ tagit saker från min lägenhet till mamma och pappa, fixat med a-kassan, sökt jobb och lägenheter...detta har gjort att jag inte förs nu har kunnat tänka på det jag fick reda på imorse, nämligen att mitt vikariat avbryts. Detta betyder arbetslös och jag har försökt att inte tänka på det idag och när jag väl har tänkt på det har jag tänkt att det är väl inte så farligt...och farligt är det väl inte men nu känns det jobbigt faktiskt. När alla känslorna börjar sjunka in och jag inser att jag inte kommer att jobba och inte kommer få nån lön, är glad att jag har rejäla planer för hösten så jag kommer vidare.

Ännu en spark i arslet åt rätt  håll kanske?!


Kommentarer
Postat av: elena

Men vän, vad tråkigt! Varför ska du inte ha vikariatet längre då? :S

2010-06-11 @ 23:33:12
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0