Behöver 72 timmar på ett dygn...

Fy faaan, pallar verkligen inte att plugga nu egentligen. Men måste göra det! Jag min jävla nöt har skjutit upp plugget u snart två veckor och då jävlar blir man straffad kan jag lova. Jag är så jävla dålig, som om att jag orkar liksom. Ska dessutom skriva om nåt så intressant och roligt som varför potatis sjunker i vatten, på en sisådär SEX sidor. Vad i hela jävla helvetet skriver man då? Ärligt det här går åt skogen...jag vill bara att det ska ta slut nu.
Jobber dessutom nästan heltid, pluggar halvtid plus att jag försöker plugga tillhögskoleprovet. Lite fler timmar på dygnet om jag får be tack. En endast liten kurs borde egentligen vara enkelt att klara, men fan va jobbigt det är. Hade dock räknat med att vara arbetslös vid det här laget och därför orka plugga mycket och bra...istället jobbar jag mer än dubbelt så mycket som innan jag skulle bli arbetslös...

Kommentarer
Postat av: Aksellene

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-01-13 @ 15:25:18
URL: http://aksellene.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0