Godmorgon...eller?!?

Har nyss kommit hem från morgonpromenaden med lillsnuttan, det va jävligt skönt ute...men jag gillar inte att det är så slaskigt ut, den här mittemellan perioden från vinter till vår kan jag gärna hoppa över...blir ju så jävla skitigt om man ramlar i en vattenpöl nu, tacka vet jag vintern snön är så mycket lättare att få bort ;) Är ju lite av min speciallitet att ramla ganska ofta...
Tänkte iaf när jag var ute och gick att det var en skön och bra dag iadg, tills jag kom hem och kom på att jag fortfarande inte gjorde nåt på den jävla inlämningsuppgiften igår...apa!! Hur ska jag lyckas vänta tillbaka det här nu då? Vill ha tillbaka den där braiga känslan jag vaknade med, enda sättet är nog att börja göra lite på inlämmninguppgiften och typ bli klar med första delen innan jobbet så kanske jag kan slappna av lite mer...

Kommentarer
Postat av: Sara

"apa!!". haha!

har du gjort något på inlämningsuppgiften än?

jag hatar att man måste göra massa saker när man pluggar. det är ju inge kul. o man får inga pengar för det heller. det är dumt.

puss

2010-03-18 @ 23:47:56
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0