Har äntligen skickat labrapporten...

Nu har jag äntligen skickat den jävla labrapporten, jag blev inte helt nöjd med den. Men betydligt nöjadre än vad jag hade varit om jag hade skickat den i fredags iaf...undrar om min teori om det kommer at fungera. I fredags tänkte jag att antingen skickar jag in den i tid och så är den dålig eellr så skickar jag den för sent och den är bättre, kanske inte helt bra men bättre än dålig ändå...jag hoppas på det senare alternativet. Har ju tillochmed varit duktig och ritat bilder i paint och tagit egna bilder...jaja, hoppas på godkänt iaf...är glad att jag skickat den så jag kan gå vidare och göra resten av grejerna jag ska göra.


Min fina bild av hur diffusion fungerar...borde ju nästan få mvg för mina paint skills ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0