Ingen tid över...

Undrar om jag överhuvudtaget får tillbaka min labrapport från läraren...och om den blev godkänd. Hoppas det pallar verkligen inte att göra om den...fast skickade ju in den för sent så är ju mycket möjligt att jag inte får tillbaka den heller. Måste verkligen börja planera min tid bättre så jag hinner med att plugga lite bättre...fast snart blir det kanske lite mindre jobb men då är också kursen slut å andra sidan så det hjälper ju inte vidare mycket...

Ska nog försöka ta mig ner på stan en snabbis innan jobbet, hälsa på Therese lite grann och kika på lite skor kanske...beställde ju ett par skor från Nelly men är inte riktigt säker på om jag vill ha dom. Dom är typ helt perfekt i formen och utförandet men det är ju inte riktigt skinn så dem ser lite plastiga ut och hur är kvaliten då liksom...hmm svår fråga, det som svider lite grann blir ju prisskillnaden på nästan 1000 spänn. Men jag brukar va rätt bra på att överväga det positiva med dyra skor. Typ bättre kvalité och så är dom oftast mycket snyggare...jaja, måste fundera, ska gå ner och se om jag kärar ner mig ännu mer i dom som finns på Bianco eller om jag behåller dom jag redan har...

Tror föresten att jag ska säga upp min lägenhet till slutet av den här månaden...nån som vill ha den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0