Överkonsumtion och andra i-landsproblem...

Jahapp, it's back! Överkonsumtionen av kläder, skor smycken you name it...tillbaka, igen. Jag som tyckte att jag hade blivit så duktig ett tag, men det varade ju inte så länge. Endast denna vecka har det blivit två par skor, en kavaj, en t-shirt, två koftor, tre västar, en jeanskjol, armband, halsband, tre par linnen, en väska...säkert ännu mer som jag inte kommer på också. Frågan är hur det går till när jag till och med är en fattig jävel, kanske mor och fars förtjänst...men ändå. Jag hade två saker på inköpslistan denna vecka, shampoo och balsam. Har jag köpt nåt av det? Neeejdå...men problemet är att jag vet inte vad jag ska ha för sort. Hej i-landsproblem! Min vanliga sort har dom tydligen slutat med i Sverige så jag måste hitta nån ny sort. Inga rekomendationer? Funderar på om kanske Tresemme är bra? Nån som provat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0