27 maj 2010 Drop the pressure

Måste försöka att sänka kraven på mig själv lite grann...kan inte försöka vara alla till lags och känna mig som världens sämsta människa om jag inte orkar med allt eller inte gör allt super bra och sliter ihjäl mig. Det är inte värt det, den som mår sämst av allt är ändå alltid jag...
Har verkligen inte tänkt på mig själv alls på sista tiden, förra veckan när jag låg hemma och var jättesjuk var det enda jag kunde tänka på hela dagarna jobbet och hur det skulle gå för att jag var sjuk...inte så att det inte funkar utan mig men för vem som skulle ta mina jobbpass och hur länge jag skulle vara sjuk så då blev det ingen direkt vila heller men men, nu är jag nästan helt bra igen...fast jag måste nog göra nåt som gör att jag kommer ihåg att äta min medicin som jag fick av läkaren när jag var sjuk för jag glömmer att ta den oftare än jag kommer ihåg. Ska äta den tre gånger om dagen men äter det kanske en gång varannan dag, nee påminnlse på mobilen är nog vad som måste göras för att jag ska komma ihåg mig själv...

Nu är klockan snart nio och jag tänkte faktiskt gå och sova, är trött och det va länge sen jag lyssnade på min kropp...så tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0