9 maj 2010 22.24 Magkatarr?

Har haft en bra helg med Lady Gaga och sötnosar...har dock inte alls mått bra. Känns som att jag har magkatarr eller nåt skit...halsbränna, ont i magen, sura uppstötningar, snabb mättnadskänsla för att sen blir hungrig som ett as efter typ fem minuter. När jag anstränger mig eller typ böjer mig blir det värre så bäst skulle väl vara att bara stå stilla och inte göra nåt, men det är ju lagom kul liksom...
Har en miljon saker att tänka på också, mycket press och stress för tillfället...vill gömma mig under täcket i en evighet och inte komma fram förs allt är löst och bra igen. Men det går inte, istället kämpar jag på och gör mitt bästa för att vara glad och positiv...men det är svårt, till och med för mig som aldrig är ledsen eller arg. Blir inte bättre av att jag inte kan sova på nätterna heller, blir väl typ två timmars sömn per natt, är så sjukt rädd att försova mig och inte komma i tid till jobbet så då ligger jag hellre vaken två timmar innan klockan ringer för att jag ska vara vaken när det är dags att gå upp...

Klockan är ställd på 3.45 dags att sova nu kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0