Beautiful Blogger Award

Fina Tessan har gett mig en award, tack söta du! Det går ut på att berätta sju saker om sig själv och sedan skicka vidare till sju bloggare.



1. Jag är grymt jävla mörkrädd
2. Jag har världens finaste hund, som tyvärr inte bor hos mig för tillfället
3. Jag tog tag i mig själv och flyttade till Göteborg, istället för att bara prata om det
4. Jag gillar inte att gå på bio, max nån gång om året
5. Jag bor ihop med en av mina bästa vänner, och älskar det
6. Jag har under sista året blivit ganska bra på att laga mat
7. Jag gillar att kolla på repriser på TV

De bloggar jag skickar vidare till är:
Sara, Carolina, Matilda, Rozaleen, Hanna, Lisa, Erika

Länka till den person du fått awarden från, kopiera in bilden,
berätta sju saker om er själva och skicka vidare till sju andra bloggare.

Kommentarer
Postat av: Marcusamna

I kinda like it. Thanks!

2010-12-17 @ 10:51:39
URL: http://marcusamna.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0