Lika trött idag...

Fattar inte varför jag alltid är så trött på mornarna för nu för tiden?! Alltid skit trött, idag övervägde jag till och med att stanna hemma från skolan för att jag är så trött...men tvingade mig själv att gå upp till slut. Hade ju inte spelat nån större roll om jag är hemma egentligen med tanke på att våran lärare inte är någon stjärna på att föreläsa, men hade ändå tänkt att sitta kvar efter skolan och plugga så...

Nästa problem är som vanligt vad jag ska ha för kläder? Är rätt varmt ute idag, 4 grader...hoppas inte att det blåser så mycket som det gjort dom senaste dagarna bara...


 

 

Mössa eller icke mössa idag är frågan?! Skulle föresten vilja ha ett pannband...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0