Mysdag

Blev en timmes promenad i skogen idag, riktigt skönt var det...vi var dock tvugna att vända när vi kom till värsta backen, hade förmodligen varit omöjligt att ta oss upp...får väl se om det blir träningsvärk imorgon, med tanke på hur sjukt otränad jag är för tillfället så skulle det inte förvåna mig. Gör förstås inget om jag får träningsvärk eftersom att jag älskar det...

Sitter nu i soffan och kollar på film och dricker cider och har gjort det sen fyra ungefär...skön lördag kväll helt enkelt. Började med School Of Rock som gick på TV4 nu är det Harry Potter och de vises sten på Femman. Väntar på att klockan ska bli åtta så vi kan kolla på Så mycket bättre...



Kommentarer
Postat av: Vincentlilly

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-07-28 @ 08:23:25
URL: http://vincentlilly.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0