Pluggat bra idag...

Idag har jag varit duktig tycker jag, var i skolan och pluggade i typ fem timmar och kom lite framåt i mitt arbete. Nu känns det som att jag kommit en bit där iallafall, i reklampauserna ikväll blir det skrivande på seminarieuppgiften så kommer jag en bit där också.
Imorgon stannar jag i skolan ett par timmar efter föreläsningen för att plugga ännu mer, känns som att man kommer lite längre när man är där...ingen TV som stör och sällskap av klasskompisar som kan hjälpa till är alltid bra.

Bild från Magaluf 2008, sist jag var utomlands insåg jag idag...lär ju ta ett tag innan det blir igen också med tanke på att studiemedlen inte gör mig rik direkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0