Varm säng vs. kall lägenhet

Dags att ta sig upp ur den varma sängen nu och plugga lite kanske...har legat här i en timme nu och inte velat gå upp, det jobbiga är bara att det är så kallt i lägenheten, men måste ju gå upp nån gång. Iallafall om jag ska få någonting gjort med skolarbetet idag, tanken är att jag ska bli klar idag. Det är jag inte helt hundra på att jag kommer att bli tyvärr...men skulle vara skönt.

Ska nog göra varm choklad till frulle, då är det lite lättare att ta sig från värmen...


Mitt nattliga problem löste sig nästan, kom på halva sen somnade jag vid en sisådär halv två tiden...men här är hela iallafall. Längtar tills på söndag då jag ska kolla på min nya film, Astrid Lindgren jul.

Kattvisan ur Rasmus på luffen
Tänk jag drömde i natt
att jag hade en katt.
Och han åt bara sill och potäter.
Du får trot om du vill,
men potäter och sill,
det är just vad små kattunga äter.
Tänk jag drömde i natt
att jag hade en katt
och han svängde på rumpan i dansen.
Du får trot om du vill,
men det hör liksom till
att små kattungar svänger på svansen.
Tänk jag drömde i natt
att jag hade en katt.
Oj vad den kunde bitas och fräsa.
Du får trot om du vill,
men just så gick det till
när den rackarn bet av mig min näsa.

Kommentarer
Postat av: Iveranette

Very impressed!

2010-12-20 @ 17:12:38
URL: http://iveranette.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0