En borttagen Solis??

Är det bara jag som undrar var fan det minsta Solis barnet i Desperate Housewives har tagit vägen? Jag och Sara har diskuterat detta i två veckor nu...har googlat massor för att se om det står något om det men det enda jag hittar är det HÄR, men där står det bara att när den sidan uppdaterades visste dem inte om hon skulle vara med i säsong sju. Det är ju lite konstigt tycker jag, man kan ju för fan inte bara ta bort en unge hur som helst...isåfall får dom nog allt lov att förklar vart hon har tagit vägen, det är jobbigt att inte veta!



Celia Solis, var är du nånstans??

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men hallå, blindstyren! Hon var ju med igår!!

2010-10-20 @ 16:39:55
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0