Hej slarvmaja

Imorse när jag skulle till skolan hittade jag inte mitt Västtrafik kort. Kollade jackor, väskor, byxor, påsar, under saker, i skåp ja på massa ställen...men inte hittade jag det inte, så fick köpa en sms biljett imorse och efter skolan blev det till att betala 150 spänn för ett kort med kontoladdning. Tur som fan så hade jag innan helgen registrerat mitt kort så att jag kunde spärra det och få ett nytt, har jag nånsin haft sån tur tidigare liksom? Eftersom att jag är rätt bra på att tappa bort viktiga saker är jag förvånad över att jag fick ha det kvar i nästan en och en halv månad...nu hoppas jag på att det går fort att få hem ett nytt för känner inte för att sätta in mera på det nya kortet...


Kommentarer
Postat av: Teosilje

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-07-20 @ 07:42:14
URL: http://teosilje.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0