Ny hårfärg?

Är sugen på att göra något med mitt hår...kanske göra lite mörkare slingor, typ mörkblont lite mot det gråa hållet. Alltså typ lite askblont...



Kanske nånting sånt här...vad tror ni? Problemet är bara hur jag ska göra det...själv eller hos frisör, om jag ska göra det hos en frisör så blir det dyrt vilket jag inte har råd med just nu. Hemma blir ju ganska billigt men med risken för att det blir fult också...hmm får bli en funderare på det här, har en frisörtid bokad i Eskilstuna i december men jag vill ju göra det nu...

Kommentarer
Postat av: carolina

Gör det inte hemma!!!! Det blir aldrig bra.

Du är värd att kosta på dig ett frisörbesök tycker jag ;)

2010-10-24 @ 17:22:50
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0