Fryser ihjäl!!

Ligger hemma i sängen och funderar över vart Sara kan vara...va ju som sagt sittning med Kåren med gott vin och efter lite mera vin på ett ställe jag inte minns namnet på begav vi oss till Chalmers för skum party, såklart tappa jag bort frugan och sprang omkring och leta efter henne som ett as men hon va ingenstans...sen fick jag lov att vänta i 20 minter på spårvagnen HEEEELT genomblöt och inte fan är det varmt ute nu på natten kan jag lova, trodde att jag skulle frysa ihjäl...men ingen Sara väntade hemma heller. Så nu ligger jag här och skakar och väntar på henne...

Kommentarer
Postat av: carolina

Oj jäklar.. Har hon kommit hem än eller?

2010-09-05 @ 10:31:56
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0