Fy faaan för seminarie plugg...

Sitter i sängen och försöker plugga, men det är skiiit jobbigt! Har typ fem vetenskapliga artikal på engelska, tre böcker om vetenskapliga artiklar, egna anteckningar, block, pennor, dator och övriga grejer som behövs utspridda i sängen runt mig...knappt så jag får plats själv fan...har iallafall gjort klart en uppgift, tror jag?! Nu är det två kvar...en som verkar rätt okej och en som verkar jobbig som fan. Det måste dock göras idag och målet är att bli klar med det innan sex för då kommer det ut en föreläsning från Linnéuniversitet på internet som jag måste kolla på för den andra kursen. Ska jag hinna med det så lär jag försöka att inte sitta här och skriva eller på facebook hela tiden...kanske ska dra ut modemet så inte internet funkar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0