Nöjd med dagen

Jobbade ju som jag sa tidigare med projektet idag, gick mycket bra om jag får säga det själv. Känns skönt, vi kom en bra bit. Klara med projektplanen och klara med tidsplaneringen. Nu vet vi vad som ska göras och när även vad vi måste göra hemma. Innan jag börjar jobba med projektet hemma måste jag göra klart nästa seminarie uppgift, vill ha klart den till på söndag kväll...hoppas att jag lyckas. Då är det bara projektet som jag kan bekymmra mig för sen innan den här kursen är slut...fan, kom på precis nu att jag ju läser två kurser för tillfället, det innebär att jag måste plugga lite ikväll och massa i helgen...

Nu är det lite packning som gäller...

Kommentarer
Postat av: Hugoselina

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-03-17 @ 10:43:09
URL: http://hugoselina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0