Ska bli skönt att komma hem igen...

Har varit lite dåligt på blogg fronten den här helgen, har ju varit "hemma"i Eskilstuna i helgen. Tänkte att det skulle bli en lugn och skön helg, men den blev allt annat än det. Har flängt runt och träffat folk, fikat, ätit, festat, gjort ett besök på Nybron och typ tusen grejer till. Till råga på allt så blev jag typ sjuk så fort jag klev av tåget i Eskilstuna...så nu hoppas jag på att jag ska bli frisk när jag kliver av tåget i Göteborg, mitt nya hem :)

Har även plundrat mamma och pappa på typ all mat som jag kunde ta med mig...har en hel väska full med diverse matvaror. Även fem matlådor kom med så nu har jag mat så jag klarar mig ett litet tag iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0