Tänk vad tiden går fort...

Den här vackra damen satt i mitt vardagsrum någon fredag eller lördag under augusti månad förra året med en bebis i magen.



Idag för exakt ett år sedan föddes det lilla underverket Judith och hon har ta mig fan charmat alla i sin väg och lär fortsätta göra det, inte så konstigt kanske om man har en sån underbar mamma som min kära vän E.



Så idag säger vi GRATTIS till världens mest bedårande lilla tjej! Jag hoppas du fått många fina presenter :) Och att du tar morsan och kommer ner till Göteborg för lite häng med mig här snart...

Kommentarer
Postat av: elena

Åh vad snäll du är :) och jäklar vilken liten sparv hon var där, och nu har hon blivit en stor kvinna som är lika rap i käften som sin mor och börjat på dagis och allt :D



2010-09-03 @ 19:01:27
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0