14 april 2011

Blev träning efter skolan iallafall, det var nice. Känner mig liiite piggare idag faktiskt, nu hoppas jag bara på att tröttheten ska försvinna helt.

Ska även tvätta ikväll, känns som att jag tvättar jämt nu för tiden...hinner ju fan knappt få ihop nån tvätt innan det är dags igen. Jag ska nog flytta in i tvättstugan, eller inte...den är läskig, eller alla tvättstugor är lite läskiga tycker jag. Vet ej varför, men that's the way it is.

Och nu till dom dagliga bekymmrena med mat, kör på gröt idag igen...men frågan är vad jag ska ha till; mjölk, blåbärssoppa eller nyponsoppa? Big problems...

Och åhh vad jag längtar tills jag åker till Eskilstuna nästa vecka, ska bli massa skoj att få träffa alla fina och älskade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0