Copycat

Har länge känt att jag behöver göra nåt för att förändra mig...alltså typ göra nåt med mig själv som syns. Känner att jag ser så jävla tråkig ut heeela tiden, alltid likadan...men med begränsad budget är det svårt att göra nåt. Grymt sugen på ny tatuering, men det är alldeles för dyrt just nu. Har till och med varit inne på att färga håret i nån annan färg, men det kommer jag nog inte göra, just för att jag vet att när jag gjort det tidigare så har jag ångrat mig typ direkt...men kanske slingor i nån galen färg, hmm vad vet jag?! Sen kom jag för några månader sen på att det är ju inte så farligt dyrt att pierca sig...tänkte på det då ett tag, men gjorde inget åt saken. Det här inlägget i Ninas blogg gjorde dock så att jag slog till sist jag var i Eskilstuna. Sagt och gjort jag har nu ett vackert hål i örat, som jag typ måste kolla på hela tiden...



Är dock fortfarande inte nöjd...vill göra nåt mer! Vill ha förändring...NU!!

 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Fint:)

2011-04-05 @ 14:09:03
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/
Postat av: Roxanne

Tatuera dig, färga håret, köp något klädesplagg du absolut annars inte skulle ha, klipp håret. Finns många möjligheter!!! :-)

2011-04-12 @ 08:49:45
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0