Matmissöden...

Tog fram en matlåda från frysen förut som jag skulle äta...trodde att det var potatismos så när jag micrat den och det var varmt öste jag på med ketchup. Tog sedan en tugga och märkte att det faktiskt inte var potatismis, det var fiskgratäng, intressant upplevelse. För tro inte att jag kastade maten, nej då, jag åt upp det för inte fan har jag råd att slänga mat den inte är fel på :P Smakade dock inte så illa som man kan tro, kan nog vara så att ketchup passar till allt. Efter maten tänkte jag att jag skulle ta en apelsin som jag köpte igår, det blev också dumt. Det dammade fan i munnen på mig, likt förbannat åt jag upp skiten...nu har jag två apelsiner som förmodligen även dom är torra, som jag vägrar kasta för dom har kostat pengar, vad ska jag göra med dom?! Nån som har nåt förslag kanske??

Nu hoppas jag på att mina matmissöden för idag är slut, inte för att jag planerat att äta nåt mer...men man vet väl aldrig...

Kommentarer
Postat av: matilda

hahahah! åh, jag saknar dig.

2011-04-05 @ 09:36:24
URL: http://cepeunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0