Nu får det vara slut

Skrev ju tidigare att jag skulle berätta om mina försovningshistorier. Har senaste veckan försovit mig, ganska rejält, varje jääävla dag! Fattar inte vad det är för fel på mig. Somnar ganska skaplig tid och vaknar när klockan ringer på morgonen, brukar alltid snooza ett tag och sen gå upp. När jag vaknat av klockan trycker jag på snooz-knappen och allt för sent vaknar jag i panik av att jag stängt av klockan när jag somnat om. Det positiva med detta är att jag har blivit expert på att göra mig klar på typ tio minuter, nästan så att jag kan börja sova till åtta och ändå hinna med vagnen jag brukar ta...

Imorse gick jag med anledning av alla mina senaste försovningar upp direkt när klockan ringde...06.45, vilket egentligen är alldeles för tidigt. Hade mycket dötid imorse och gick mest omkring och väntade på att jag skulle få gå till skolan...nu hoppas jag iallafall på att jag ska sluta att försova mig, men att jag inte ska behöva gå upp direkt när klockan ringer...att snooza är typ det bästa som finns :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0