Skärtorsdag

Igår kväll var jag sååå trött efter en lång dag i skolan. Somnade med massa lampor tända, TVn påslagen och alla kläder på strax innan elva och vaknade vid sju imorse och var pigg. Skönt att somna tidigt, mindre skönt att jag har sovit med kläder...men nu ska jag väl förhoppningsvis vara pigg idag. Blir en fika med Stina och Linnéa och sen lite träning eftersom att jag inte hann med det igår. Lika bra att träna ordentligt nu innan jag åker till Eskilstuna för där lär jag ju inte göra speciellt mycket ansträngande. Ska bli gott att få äta lite ordentlig mat också, visst gröt är gott, men kanske inte två gånger om dagen i ett par veckors tid...

 

Nu ska det packas, då krävs det bra musik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0