Förlåt mig

Jag har varit en dålig bloggare på sista tiden och idag fick jag en fin liten kommentar om detta...så det här för dig Carolina!

Jag har verkligen inget att skylla på heller, jag har haft massa grejer jag kunnat skriva...men jag har helt enkelt bara varit lat och inte orkat. Men så får det väl vara ibland, eller hur?!

Här är kvällens mat också, kålpudding med kokt potatis, lingonsylt och gurka. Grymt gott blev det!


 

 


Jag har för övrigt även kommit igång med träningen nu igen, sååå skönt är det! Kommer ju att vara lite fattigare varje månad men det är det lätt värt. Mår så mycket bättre när jag tränar, var ju trots allt ett halv år sen jag flyttade från Eskilstuna och slutade då träna...grymt skön träningsvärk har jag fått efter varje gång jag tränat hittills och jag hoppas det fortsätter så...


Kommentarer
Postat av: Carolina

Män uh vad gött dä ser ut! (Bara höööör min värmländska..) Älskar kålpudding! Hur är det att ha Sara tillbaka då?

2011-02-24 @ 22:02:31
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0