Fothelvete!!

Drog iväg och tränade med lilla frugan efter att hon slutat skolan idag, mycket skönt var det. Bortsett från att CP-foten ska hålla på att dumma sig...har ju gått bra alla andra gånger jag tränat nu, men idag ville den icke vara med längre. Tvångstankar som jag har gör ju också att jag inte kan sluta hur som helst utan jag måste göra ett visst antal gånger eller minuter. Känns ändå rätt okej just nu i den iallafall, hoppas att det inte blir värre...får väl göra som den smarta Sara säger och skippa löpbandet ett tag och köra på crosstrainern...

Annars kan det se ut så här:



Den får utstå mycket min lilla fot...


...ibland blir den även randig och fin...men lite ont dör man ju inte av :P

 

 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Men aj :/ Du får ta hand om dig Ida!!!

2011-02-26 @ 14:37:35
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0