Ida, igen...

Nu har gubbarna varit här, sov som jag misstänkte jääävligt dåligt i natt igen. Vaknade ungefär två gånger i timmen under hela natten, sen när klockan var strax efter sju lyckades jag somna lite djupare...kvart över åtta plingar det på dörren och telefonsnubbarna klev in för att fixa det dom skulle, så det var bara att kliva upp.




Morgonens SMS-konversation med Sara, som jag nästan måste dela med mig av:

Ida: Undrar vad jag gjorde i natt egentligen, hittade ett SIM-kort innanför byxorna imorse...är det bara jag som lyckas med sånt?!

Sara: Haha typiskt dig! Sov du med kläderna på? Puss

Ida: Jaaa, visste ju fan inte när gubbarna skulle komma... Puss


Jag måste ha hållit på med min andra mobil i natt eller nåt...men varför i helvete skulle jag lägga ett SIM-kort där? Jag är speciell, jag vet det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0