Konstiga drömmar...

Lördag idag och idag måååste jag verkligen plugga inför tentan, tror nog att det kan gå lite bättre än tidigare i veckan. Först ska jag dock försöka ta mig till affären och handla lite grann, klarblå himmel och strålande sol ute idag...fast det är kallt -11, men det är ju fint iallafall.

Har föresten börjat drömma så konstiga drömmar på sista tiden, vet inte varför men... Inatt drömmde jag att jag skulle börja jobba på ett zoo typ och mata alla djuren, skulle jobba hela dagarna och hade bara 30 sekunders rast under hela den tiden. Hon som lärde mig jobbet sa att man måste lära sig jättefort och äter man djurens mat blir man mätt länge, sen kunde man ta en köttbulle till också...konstigt? Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0