Mår bra

Har haft en mycket bra dag idag måste jag säga. Tre timmar mokrobiologi i skolan gick ju som smort och var roligt, efter det blev det träning och inhandling av träningskort med min lilla Sara. Så satans skönt det var, hoppas på grym träningsvärk imorgon...är ju typ det bästa som finns! Älskar, älskar, älskar träningsvärk. Nästa träning blir på lördag och jag längtar redan. Efter träning åkte jag hem och storstädade hela lägenheten så nu är det rent och fint här hemma också...städningen som jag hade tänkt ta imorgon är alltså gjord och jag kunde ta helg redan idag :)

Nu är det lite mys framför TVn som gäller innan jag förmodligen kommer att somna ganska gott. Är trött i kroppen, men jag mår bra. Jag vet att jag mår så bra av träning men har ändå inte tränat på ett halvår typ...eller inte regelbundet iallafall, så dumt egentligen, men nu jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0