Mätt, trött och ovetandes

Har nu lagt mig i sängen och glor på TV, är helt ihjäl efter maten. Försöker ju börja äta normailt igen och när jag äter så får jag typ ont i magen och efteråt blir jag as trött...även fast jag inte ens äter jättemycket liksom, men jag hoppas på att det börjar funka snart igen. Åt faktiskt frukost, lunch och kvällmat igår och idag har jag ätit lunch och kvällsmat...försöker iallafall...

Jag hoppas också på att jag ska kunna sova lite bättre nu inatt än natten till idag...vill försöka vara lite pigg i skolan imorgon. Och så hoppas jag på att få bra besked då också, eller något typ av besked överhuvudtaget...jobbigt att gå omkring helt ovetandes om vad som händer, dumt att nån kan säga nånting liksom...

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag blir orolig när du inte äter min vän.

Dock är jag inne i en liknande period.

Dessutom magsjuk för tillfället. Blä.

Men ta hand om dig!

2011-02-03 @ 10:02:16
URL: http://cepeunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0