Nattliga tankar

Sitter i sängen, nyvaken och håret är typ öveeerallt! Galet hur det kan se ut ibland alltså...

Ska snart fortsätta med tentaplugget och hoppas det går in ännu mer idag, måste bara berätta om natten. Vaknade tre gånger inatt och varje gång jag vaknade var det en sak som for genom mitt huvud, nämligen "Toscana är Sangiovese, Champagne är Chardonnay, Pinot Meunier, Pinot Noir, Mosel är Riesling, Chablis är Chardonnay, Piemonte är Nebbiolo, Rioja är Tempranillo, Österrike är Grüner Veltliner" när jag upprepat detta tre gånger kunde jag somna om...platser och druvor börjar alltså falla på plats, bra tycker jag! Nu är det bara allt det jobbigaste kvar...

Nu ska jag käka lite frulle sen är det full fart med böcker, papper, anteckningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0