Sjukling

Av mina vackra mogilbilder från helgen kan ni nog gissa att den var grym! Hade sååå roligt med underbara människor, värt! Tyckte att det var lite konstigt igår bara att jag var så satans trött heeela dagen, jag brukar ju som bekant inte bli det...men igår var jag trött, kände också att jag hade lite ont i halsen som jag då trodde berodde på min vackra sång i lördags kväll/natt. Men icke, vakna imorse med en jävla huvudvärk och en hals jag gärna hade huggit av även den åhh så trevliga febern har varit på besök ett antal gången under dagen...har dock knapprat tabletter för att må något så när okej när jag tvingade mig själv till skolan för att ha labb i mikrobiologi. När jag kom hem däckade jag i sängen och har inte gjort mer än att legat här hela dagen...skönt att vila men är fortfarande inte bättre :S Imorgon skiter jag i föreläsningen och går till skolan klockan ett för att plåga mig igenom ett seminarium, känns som att jag kan behöva vila lite...

Jaja slut klagat för idag, snart ska jag se om jag kan sova något inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0