Slut på saft

Kom nyss hem från affären, åkte till Angered och handlade bara för att jag va sugen på saft. Inte vilken saft som helst utan det va körsbärssaft jag ville ha, har letat i andra affärer efter den men bara där har jag hittat den...så dit åkte jag bara för att se att den var slut, lite lagom irriterande! Åkte typ och handlade endast för saftens skull och så fanns den inte...men men, får väl leva med det och åka nån annan gång i veckan igen...

Nu är det dags för plugg...är jag duktig att plugga idag på dagen så får jag kolla på TV och måla naglarna ikväll...är jag dålig får jag inte göra nåt av det...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Varsågod :) Haha, jag gillade faktiskt Barbara, och jag tyckte att mikrobiologin var intressant så jag har bara positiva minnen från den tiden! :P

2011-02-12 @ 14:54:07
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0