Tenta, köttbullar, shopping

För att vara helt ärlig kan tentan ha gått hur fan som helst, kan har fått både bra betyg och underkänt...svårt att veta eftersom att det inte stod hur mycket som var godkänt och att alla frågor var typ på tio poäng med totalt nio frågor på hela tentan, missa man en fråga blev det ganska mycket alltså. Men jag hoppas på det bästa, får väl se när resultatet kommer.

Efter tentan blev det en liten tripp till IKEA med mina fina tjejer Lisa, Frida, Mikaela och Linnéa. Där åt vi köttbullar för 16 kronor (lätt värt!) och shoppade. Jag shoppade lite små saker som typ kuddar, vitlökspress och en salladsslunga. Lisa hade på sig spenderarbrallorna och slog på stort med massa fina saker. När vi sen skulle åka hem igen stod vi vid bilen och fattade inte varför den inte öppnades för...tills vi märkte att vi stod vid fel bil och försökte öppna dörrarna, inte ens samma märke var det. Så kan det gå ibland...

Nu har jar precis kollat på film och kommer förmodligen somna ett litet tag snart, är helt jävla slut i huvudet efter dagen...brukar bli det om det är typ viktiga saker, blir typ övertryck och överhettning i knoppen...när det sen är över är jag helt ihjäl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0