24 år och oförmögen att ta hand om mig själv?!

Alltså jag är 24 år, snart 25 till och med...och jag kan ta mig fan inte ta hand om mig själv än!! Såna viktiga saker som att man måste äta för att överleva är nåt jag totalt glömmer bort när jag är ensam, vilket har resulterat i alldeles för lite mat sen i torsdag. På fredagen åt jag ett äpple, lördagen en macka och lite chili con carne, igår nada och idag ett äpple. Inte bra Ida, inte bra! Varför är jag så jävla trög ibland alltså... Denna korta stund utan mat har dock resulterat i två kilos viktnedgång...och ja, jag vet det är inte bra! Jag ska äta nåt bättre idag, har till och med tagit fram kyckling. Ska försöka skärpa mig och använda hjärnan som jag ibland undrar om den verkligen finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0