25 januari 2010

Tisdag igen, tisdagar är konstiga dagar. Vet inte om jag gillar dom eller inte liksom, dom bara är. Många tycker att måndagar är den jobbigaste dagen, men jag tycker att måndagar är rätt bra ändå. Då har man ju nyss varit ledig och kan njuta av helgens minnen och så... Tisdagar däremot är ju egentligen ingenting, sen kommer onsdag då har halva veckan gått. Torsdag är det riktigt nära och innan man vet ordet av är det fredag igen...jag skulle vilja sakta ner tiden lite grann. Jag blir ju fan inte yngre av att tiden går så fort...betyder det att jag måste växa upp snart liksom?? Jag vill aldrig bli vuxen...






Så aaa tisdag idag som sagt, skolan 9-12 helt okej ändå liksom. Dessutom vinprovning i skolan idag, jobbigt det där med frukosten då...vad ska man äta för att inte få nån konstig smak i munnen, och att borsta tänderna sen. Jag kan ju förstås inte äta så mycket ändå för tillfället, så jag har tagit ett glas mjölk...det räcker för nu, jag käkar när jag kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0