Creepy tvättstuga

Ska snart ta mig ner till tvättstugan, gillar inte tvättstugan...iallafall inte när jag är ensam. Vet inte varför jag inte gillar det egentligen, men tvättstugor har alltid varit lite creepy av nån anledning. Dessutom luktar det alltid så jääävla illa där nere, och när jag nyss pratade med Sara i telefon fick jag för mig att jag kommer att hitta en död uteliggare där nere...fast Sara trodde mera på att det isåfall var jag som skulle döda den först...


Aja, snart åker jag ner...vi får se om jag kommer upp igen :P

Kommentarer
Postat av: sara

Hahaha, ja tur att du rädda mig ifrån att få blodpuddingen i munnen. Du är bäst, du räddar mig till och med i mina drömmar. :)

2011-01-26 @ 20:15:04
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0