Har gjort det till en vana att stänga av l...

Har gjort det till en vana att stänga av larmet på mobilen i sömnen, icke bra! Idag vaknade jag tio i åtta, nästan exakt åtta timmar efter att jag somna igår... Andra gången den här veckan det händer fan, blir så jävla jobbig dag då på nåt vis...jag kommer aldrig ikapp liksom. Fast idag är det ju ändå fredag och trots att det var slut på Metro och att jag fick stå på spårvagnen är det en bra dag. Jag gillar fredagar helt enkelt! Nu är det skola och vinkunskap som gäller, slutar 12 och då blir det inhandling av nödvändigheter för att klara helgen...


Kommentarer
Postat av: matilda

fredagar i mitt hjärta!

2011-01-21 @ 10:52:03
URL: http://ceeunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0