Ida-säker spis??

Skulle nyss vara duktig och göra frukost tänkte jag...höll dock på att sluta i katastrof :S Gick och satte på spisen för att steka ägg och sen, som vanligt, började jag väl tänka på nåt annat. En kvart senare märker jag att det börjar lukta brännt och att det är typ dimma i lägenheten...ibland är jag så jävla blåst att jag inte ens vet vad jag gjort så jag hade inte en jävla tanke på att det var jag som orsakat röken med hjälp av min spis och stekpanna...några minuter senare vände jag huvudet mot köket och ser vad jag håller på med. Så nu sitter jag och äter mackor i en rökfylld lägenhet, mysigt? Nej, och inte va det gott heller...fan va jobbigt liksom, jag höll på att elda upp Hammarkullen för ett par äckliga mackor :S

Så, vem vill uppfinna en Ida-säker spis till mig?? Eller komma och vakta mig och se till att jag överlever ett litet tag till...

Kommentarer
Postat av: sara

det är ju i alla fall jävligt tur att jag brukar bo med dig och upptäcka dina små missöden! <3

2011-01-22 @ 14:56:25
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0