Pissnatt

Att sova tidigt var min plan igår, och den gick väl okej...kanske :S Stängde iallafall datorn vid tolv och somnade ganska direkt, men vid ett vaknade jag och kunde inte somna om förs vid två. Klockan hann bli halv fyra innan jag vaknade igen, men fick somna efter kanske tio minuter. Nästa gång jag kollade på klockan var den kvart i fem och då blev jag riktigt sur, dumt att jag kan sova liksom! Somnade om relativt snabbt, men som ni kanske förstår vaknade jag igen vid halv sex och låg och försökte sova tills klockan var sex typ. 6.45 ringde klockan och det var dags att öppna mina vackra ögon för dagen, som föresten inte är så jävla vackra idag...eller är dom det i vanliga fall ens??

Kommer gäspa mig igenom dagens föreläsning även om jag tycker att det är intressant...klockan tolv slutar jag, då vet jag vem som åker hem och vilar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0