Självdicsiplin eller ej?!

Gick inge vidare bra att somna igår kväll kan jag lova, strax efter två tror jag att klockan var när jag äntligen kunde somna...sen vakna jag igen vid fyra, kunde som tur var somna om ganska fort igen. Och nu är det fredag, känns typ som en evighet sen förra fredagen...konstigt med tanke på att jag nu för tiden tycker att tiden går så satans fort. Kan kanske vara för att jag har gått i skolan i veckan och fått en del gjort till skillnad från när jag bara slöade hos mamma och pappa...känns som att jag gjort mega mycket! Har dock bara gått i skolan i typ nio timmar den här veckan. Får väl se vad helgen har att erbjuda nu då, egentligen borde jag vara hemma och ta det lugnt...skulle behöva lite rehab tid sen Eskilstuna besöket. Fast känner jag mig själv rätt kommer jag att bli rastlös inom några timmar och finns det nåt att göra som är roligare än soffan i helgen så lär jag förmodligen göra det. Får se hur det går med självdisciplinen där alltså...

Ett glas vin skulle ju inte sitta helt fel, men jag har i förbyggande syfte inte köpt något vin till helgen...fast har förstås en del annat som väntar här hemma...hmm, vem tror på mig i helgen??


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror inte på dig om helgen! Och något rehab blir det inte heller! :D

2011-01-14 @ 20:43:44
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0