Sug och svälj nu är det helg

Fredag igen då, tiden går så fort så snart kommer jag fan va död eller nåt! Skolan va jobbig idag, orkade inte lyssna minsta lilla utan satt mest i min egna lilla värld...sen att läraren hade ett öra som va mycket större än det andra och helt knall rött gjorde det inte lättare att lyssna heller :S Efter skolan blev det ett besök till glasbanken med Mikaela, sen lite grejer på Hemköp...nu är jag hemma och Sara har precis lämnat mig. En månad helt ensam, jag kommer förmodligen hinna dö 35 gånger, skada mig minst det dubbla antalet och förmodligen lyckas med att bränna ner hela Hammarkullen...fast det gör väl inget, huvudsaken är ju att jag har kul under tiden, och det brukar jag vara rätt bra på att ha faktiskt...



Upptäckte föresten en lustig sak idag, har ända sen jag flyttade in här fått brev och grejer som är till personen som bodde här innan. Har inte tänkt så mycket på det egentligen, men idag var jag tvungen att snoka lite grann. Hon står tydligen fortfarande skriven här...är ju lite lustigt kan man tycka. Är väl därför det kommer folk och plingar på på konstiga tider och frågar efter henne...har dock slutat öppna dörren nu...


Nu är det för övrigt dags för att sova lite middag, men först ska jag gå ut och hämta posten...hade tydligen fått nåt och hämtar jag det inte fort är risken att det försvinner mycket stor. Våran brevlåda har föresten även förvandlats till en soptunna på sista tiden, välkommen till ghettot liksom...

Kommentarer
Postat av: Sara

men jag kommer hinna dö 799 gånger av tråkighet. så jag lär väl komma hem o terrorisera dig emellanåt. :)

2011-01-21 @ 16:04:34
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0