Jahaja...en liten lista

Såg nyss att jag har fyllt i den här listan men inte publicerat den...så håll till godo med detta mina vänner, lite sent men så kan det gå om man heter Ida...


Skrivet typ den 2 januari:

Såg att flera vänner, bl.a. Linda och Fia, hade den här listan på sina bloggar så jag snodde den av dom :P

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade till en ny stad

2. Höll du några av dina nyårslöften? Brukar inte ha några, jag vet hur svårt det är att hålla dom...

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? Japp :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du? Inga tyvärr...

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Neee, tror inte det, inget jag kommer på speciellt iallafall...

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 21 augusti

8. Vad var din största framgång 2010? Att jag flyttade till Göteborg och började plugga

9. Största misstaget? Försöker att inte se på saker som misstag, allt som händer lär jag mig något nytt av...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Skadar mig gör jag ju jämt så det är väl inga konstigheter, men sjuk har jag inte varit.

11. Bästa köpet?
Svårt att säga, men jag vet att jag köpt en hel del fina kläder...och det är ju bra ;)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Förmodligen och även lite tragiskt alkohol :S

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Göteborg

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oj, det är ju svårt...men har varit mycket Robyn, IAMX, VNV Nation...kan fortsätta mycket mer om ni vill ;)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare skulle jag nog vilja säga...

16. Vad önskar du att du gjort mer? Sista halvåret hade jag velat träna men...

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte faktiskt...har varit ett sånt här "lagom" år typ...

18. Hur tillbringade du julen?
I Eskilstuna med familjen

19. Blev du kär i år? No

20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewifes, Gossip Girl, Svenska Hollywood fruar...mycket lätt underhållning helt enkelt :P

21. Bästa boken du läste i år? Hmm, är ju mest kurslitteratur som blivit läst...dåligt med läsning i år fan...

22. Största musikaliska upptäckten? Svårt att säga...

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig mycket och fick mycket, kommer inte ihåg speciellt bra...

24. Något du önskade dig men inte fick? Ehh, nya träningsskor...

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Men hallå, jag fyller i maj och kan inte ens komma ihåg vad jag gjorde i förrgår typ...hur fan ska jag då komma ihåg vad jag gjorde i maj?! Men förmodligen så var alkohol inblandat :P

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Tror fan i mig inte det, ett näst intill perfekt år var det...

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Hmm, allt från gummistövlar och jeansshorts på festival till högklackat och klänning på Avenyn.

28. Vad fick dig att må bra? Vännerna

29. Vilken kändis var du mest sugen på? Ehh, vet faktiskt inte...

30. Vem saknade du?
Min Fia såklart

31. De bästa nya människorna du träffade?
Underbara klasskompisar

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp J
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Inga tyvärr…
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Neee, tror inte det, inget jag kommer på speciellt i alla fall…
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 21 augusti
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag flyttade till Göteborg och började plugga
9. Största misstaget? Försöker att inte se på saker som misstag, allt som händer lär jag mig något nytt av…
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Skadar mig gör jag ju jämt så det är väl inga konstigheter, men sjuk har jag inte varit.
11. Bästa köpet? Svårt att säga, men jag vet att jag köpt en hel del fina kläder…och det är ju bra ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Förmodligen och även lite tragiskt alkohol :S
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Göteborg
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oj, det är ju svårt…men har varit mycket Robyn, IAMX, VNV Nation…kan fortsätta om ni vill ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare skulle jag nog vilja säga
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sista halvåret hade jag velat träna mer, men utan pengar är det svårt…
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte faktiskt…har varit ett sånt här lagom år typ…
18. Hur tillbringade du julen? I Eskilstuna med familjen
19. Blev du kär i år? No
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewifes, Gossip Girl, Svenska Hollywoodfruar…mycket lätt underhållning helt enkelt.
21. Bästa boken du läste i år? Hmm, är ju mest kurslitteratur som har blivit läst…dåligt med läsning i år…
22. Största musikaliska upptäckten? Svårt att säga…
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig mycket och fick mycket, kommer inte ihåg speciellt…
25. Något du önskade dig men inte fick? Ehh, nya träningsskor…
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Men hallå, jag fyller i maj och kan inte ens komma ihåg vad jag gjorde i förrgår typ…hur fan ska jag kunna komm ihåg vad jag gjorde i maj?! Men förmodligen så var alkohol inblandat :P
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Tror fan i mig inte det, ett näst intill perfekt år var det.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Hmm, allt från gummistövlar och jeansshorts på festival till klänning och högklackat på Avenyn.
29. Vad fick dig att må bra? Vännerna
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ehh, vet faktiskt inte…
31. Vem saknade du? Fia
32. De bästa nya människorna du träffade? Underbara klasskompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0