Vad är det här för skit?!

Fick pengar från CSN idag, äntligen kan jag köpa mat!! Borde verkligen åka och handla idag, men jag mår inge bra för tillfället...vaknade imorse med jordens ondaste hals, öron och bihålor och huvudet är helt tungt. Känns som att jag börjar få feber också, va fan är det här liksom? Jag blir inte sjuk, det är inte okej! Måste till skolan imorgon ju och det kan inte missas...kanske får handla inne i stan efter det då, vädret ser inte ut att vara så superkul ut heller för tillfället. Sen kommer min kära Sara och hälsar på idag, och nej vi klarar oss inte ifrån varandra...haha!


Ska nog ta en dusch nu och se om jag kanske känner mig lite bättre...förhoppningsvis ett litet tag iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0