Verkligen inte okej...

...att vara så här trött. Fattar inte ens varför, jag somnar ju ändå rätt skapligt på kvällarna. Fast jag vaknar ofta under nätterna så är väl mycket möjligt att det har med saken att göra. Usch, är sååå jobbigt när man är så här...och inte kan jag bestämma vad jag ska ha på mig heller, tycker fortfarande att det är konstigt att jag äger så mycket kläder men verkligen aldrig har något att sätta på mig. What's up with that liksom?!

Nu ska jag försöka äta lite frukost och sen väntar ännu en dag med vinprovning och förhoppningsvis inte någon överaskningsföreläsning om något så tråkigt som servetter...

Kommentarer
Postat av: Cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

2011-01-26 @ 07:58:18
URL: http://salebycass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0