One week

Japp, en vecka i Eskilstuna har nu gått...förvånansvärt fort faktiskt. Måste bero på att jag haft sjukt roligt större delen av tiden...det jag hunnit med hittills är iallafall:


  • Gårdsfest på Silvia med Ellinor, Cissi och Charlotte
  • Parkhäng i Stadsparken och Rothoffsparken flera gånger
  • Restaurangfestivalen (som för övrigt inte var något att hurra över, tur att sällskapet var bra iallafall)
  • Spenderat timmar i solen på balkongen och därmed lyckats bränna mig ganska bra, är numera röd och har soleksem i princip överallt (ändå är jag dum nog att inte hålla mig borta från solen, eller ens använda solskyddsfaktor...kan ju hoppas den lysande röda färgen och den brännande känslan lägger sig snart)


Snart är det dessutom helg igen, då ska vi se vad man kan hitta på för bus...

Kommentarer
Postat av: matilda

vi måste ta och ses babe!

2011-06-09 @ 13:58:49
URL: http://cepeunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0