En liten utmaning

Fick en utmaning av Carolina, så här är lite kort och gott om mig och mitt liv just nu….

 

Personfakta:

Namn: Ida Jessica Ikonen

Kön: Kvinna

Ålder: 24 år

Längd: 162,5 cm

Smeknamn: Hmm, tror nog inte att jag har några speciella…eller så är det väldigt många och olika…

Hårfärg: Blond

Ögonfärg: Blågrå

 

Har du någonsin:

Ätit sushi: Ja

Stått på scen: Typ i skolan…

Varit ihop med någon som varit otrogen: Det tror jag inte…

Klättrat på berg: Hur högt måste det va för att va ett berg?! :P

Sett vita huset: Nope

 

Antingen eller:

Kallt eller varmt: Helst lagom, men hellre varmt än kallt…

Spets eller satin: Spets

Svart eller rött: Svart

Regn eller snö: Snö

Rosor eller tusensköna: Vet nog inte hur en tusensköna ser ut, så vi kör på rosor

Vår eller höst: Vår

Matte eller engelska: Matte

 

Inom de 48 timmarna:

Kramat någon: Ja

Kommit sams med dina föräldrar: Här förstår jag nog inte…

Bråkat med en kompis: Nej

 

Gillar du att:

Ge kramar: Ja

Ge massage: Nja

Gå promenader i regnet: Nej

 

Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: Inte så mycket, jobbade när jag kunde…och i slutet flyttade jag till Götet :)

Svär du för mycket: Tyvärr ja, försöker ändra på det…men det är svårt :S

När duschade du senast: Två timmar sen typ…

Vilken färg är det på dina byxor just nu: Blå

Vilken låt lyssnar du på just nu: Har ingen musik på just nu…

Vad är bredvid dig just nu: Mitt täcke

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Jag har inget skrivbord…

Vad var det sista du åt: Sallad

Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Mina älskade vänner och min familj

Har du en lavalampa: Nej

Hur är vädret just nu: Rätt fint tror jag, men det är mörkt ute så jag ser inte…

Vad gjorde du igår kväll: Pluggade lite dryckeskunskap och kollade på TV typ…

Vem pratade du sist med på telefon: Mamma

Vad gör dig glad: Alla jag älskar, när saker går bra

Vart skulle du vilja du åka: Oj, många ställen…

Vill du ha barn: Vet inte faktiskt…just nu känns det som nej…

Vad ska dom heta: …

 

 

 

Då utmanar jag Fia, Tessan och Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0